Wywiad z Emilią Kazberuk, Senior Account Manager w Swintt
Witamy wszystkich czytelników na naszym nowym wywiadzie i dziś Emilia Kazberuk, Senior Account Manager w Swintt zgodziła się odpowiedzieć na kilka naszych pytań. Bardzo się cieszymy, że zgodziła się Pani na ten wywiad. Więc zaczynajmy!
Poproszę opowiedzieć naszym czytelnikom trochę o sobie, swoich doświadczeniach i tym, jak udało się dołączyć się do Swintt.
Jestem Emilia, Senior Account Manager w Swintt. Jestem z firmą już prawie cztery lata. Kiedy dołączyłam, działaliśmy z dużo mniejszego biura, w którym pracowało tylko pięć osób. Czuło się tam jak w domu, z prawdziwą rodzinną atmosferą. To było niesamowite widzieć, jak firma rośnie, rozwija nowe gry i obserwować, jak nasz zespół się powiększa na przestrzeni lat.
Jaka była inspiracja do założenia Swintt i skąd wzięła się nazwa firmy?
Inspiracją do nazwy Swintt było stworzenie nazwy skoncentrowanej na wygrywaniu i dostarczaniu wysokiej jakości doświadczeń w grach. Chcieliśmy, aby “Win” było częścią nazwy, aby to odzwierciedlić, zespół burzował kilka pomysłów i “Swint” był najbardziej lubiany. Jednakże, była ona niedostępna, więc dodaliśmy dodatkowe “t”, i bardzo podobało nam się, jak nazwa wyszła, razem z wizualizacjami, które się z nią wiązały.
Co wyróżnia Swintt spośród innych firm zajmujących się grami w branży iGaming?
Tym, co czyni Swintt wyjątkowym, jest nasz zespół pełen bardzo zaangażowanych osób z ogromnym doświadczeniem w grach oraz nasza różnorodna oferta gier, która przyciąga klientów na różnych rynkach. Nasze sloty SwinttPremium są klasyczne i znane, zawierają tradycyjne symbole i proste funkcje. Z kolei nasze gry SwinttGames i Elysium Studios są skierowane do młodszych, wschodzących rynków dzięki nowoczesnej grafice, angażującym motywom i innowacyjnym mechanikom.
Kolejną rzeczą jest to, że koncentrujemy się na rozszerzaniu obecności na jak największej liczbie regulowanych rynków i platform. To zapewnia, że możemy dotrzeć i zaangażować graczy na całym świecie, oferując im różnorodne doświadczenia w grach dostosowane do ich preferencji.
Jak Swintt podchodzi do tworzenia nowych gier online?
Warto pamiętać, że trendy mogą się znacznie różnić w zależności od rynku. To, co jest popularne na jednym rynku, niekoniecznie będzie hitem na innym. W Swintt radzimy sobie z tym, oferując różnorodną ofertę gier, która zaspokaja różne typy graczy, jak wspomniano wcześniej.
Uważnie śledzimy również opinie graczy, aby upewnić się, że wszystkie nasze gry są lubiane i zoptymalizowane pod kątem specyficznych rynków.
Poproszę opowiedzieć o największych wyzwaniach, przed którymi stanął Swintt w zeszłym roku, i jak sobie z nimi poradził?
Uważam, że największym wyzwaniem, z którym się zmierzyliśmy i z którym stale się mierzymy, jest nadążanie za ciągle zmieniającymi się regulacjami. Jako dostawca oprogramowania koncentrujący się na regulowanych rynkach, jesteśmy obecni w wielu regionach i musimy zawsze być na bieżąco z wszelkimi nowymi zasadami lub zmianami, które mogą wpłynąć na nasze obecne strategie. Stawiamy czoła temu wyzwaniu bezpośrednio, ponieważ nasz zespół ds. zgodności zawsze jest na bieżąco w kwestii tych zmieniających się regulacji. Innym istotnym wyzwaniem jest rosnący poziom konkurencji. Rynek jest już nasycony, a nowe studia otwierają się regularnie. Aby pozostać w czołówce, nieustannie innowujemy i wymyślamy nowe sposoby tworzenia unikalnych treści, które przemawiają do wszystkich typów graczy.
Jakie są według Pani najbardziej innowacyjne cechy gier Swintt?
Elysium Studios zdecydowanie znajduje się na szczycie listy najbardziej innowacyjnych cech w portfolio Swintt, zwłaszcza w naszej najnowszej grze: Law of Gilgamesh, która oferuje pięć ekscytujących funkcji. Jedną z nich jest Tower Bonus, gdzie pierwsze trzy poziomy wieży zapewniają wygraną z mnożnikiem lub możliwość wspinania się po wieży, a mnożniki rosną na każdym poziomie.
Warto również wspomnieć o funkcjach Xtra, które wprowadzają unikalne mechaniki wyróżniające nasze wewnętrzne gry. Wyjątkowym przykładem jest funkcja XtraLock™, która jest szczególnie widoczna w jednej z naszych najlepiej sprzedających się gier, Aloha Spirit XtraLock™.
Jaka jest Pani ulubiona gra od Swintt i dlaczego?
Moją ulubioną grą Swintt jest Seven Seven Pots and Pearls. To klasyczna owocówka, która stała się bardzo popularna, zwłaszcza wśród graczy na rynkach niemieckim i holenderskim. To, co w niej uwielbiam, to łatwość wejścia do gry—wszyscy znają tradycyjny motyw slotów owocowych, więc łatwo się ją sprzedaje.
Jakich nadchodzących premier możemy się spodziewać od Swintt?
Mamy wiele ekscytujących premier w przygotowaniu. Po świetnych wynikach Law of Gilgamesh, jesteśmy naprawdę podekscytowani nadchodzącymi grami z naszego ostatniego przejęcia Elysium Studios: Elysium VIP i Fox Tale, które obiecują wnieść unikalne doświadczenie do naszej oferty. Nie możemy się doczekać, aby wkrótce wypuścić te nadchodzące gry i czekamy, aż gracze będą mogli się nimi cieszyć.
Jakie są główne cele i priorytety Swintt na ten rok?
Biorąc pod uwagę nasze niedawne certyfikowanie w Ontario, koncentrujemy się na rozszerzeniu naszego portfolio gier o nowe wydania z Elysium Studios, aby przyciągnąć nowych graczy na tym rynku. Następny na naszej liście jest rynek grecki, który jest naszym kolejnym celem. Dodatkowo pracujemy nad dodaniem nowych tytułów do naszego programu SwinttStudios. Obejmuje to wydawanie większej liczby tytułów od obecnych studiów oraz nawiązywanie współpracy z nowymi, butikowymi studiami.