Wywiad z Emiliano Sanchez, CCO w Mancala Gaming
Witamy wszystkich czytelników serwisu Polskie Kasyno Online i zapraszamy do lektury wywiadu, którego udzielił nam Emiliano Sanchez, CCO w Mancala Gaming!
Czy mógłby Pan się przedstawić i opowiedzieć o swojej drodze do branży iGaming oraz o tym, jak Pan stał się częścią Mancala Gaming?
Cześć, jestem Emiliano Sanchez, CCO w Mancala Gaming. Jestem w branży iGaming od ponad 16 lat, głównie skupiając się na VIP i Retention po stronie B2C zarówno w pokerze online, jak i kasynach online, zanim przeszedłem do B2B. Dołączyłem do Mancala Gaming, kiedy mój przyjaciel i partner biznesowy, Nikita Gorškov, CEO i założyciel, zaprosił mnie do współpracy.
Co zainspirowało powstanie Mancala Gaming i jakie są podstawowe zasady, które kierują firmą?
Kiedy dołączyłem, Nikita i ja zastanawialiśmy się nad lukami w branży, szczególnie nad brakiem połączenia między dostawcami a użytkownikami końcowymi oraz nad tym, jak uprościć partnerstwa. Uważamy, że doświadczenie w B2C jest kluczowe dla zrozumienia potrzeb i wyzwań naszych partnerów. Nikita wyobrażał sobie połączenie starych i nowych strategii, aby emocjonalnie połączyć się z graczami, podczas gdy ja skoncentrowałem się na wsparciu partnerów w pozyskiwaniu i zatrzymywaniu graczy oraz ogólnie ułatwieniu im pracy.
Czy może Pan opisać typowy proces tworzenia gry w Mancala Gaming?
Nasz proces tworzenia gier jest prowadzony przez naszego CTO, Evgeny Prozorov, i naszego szefa studia, Pantelis Spyrou. Zaczynamy od konceptualizacji gry, a następnie rozwijamy sztukę, animacje i dźwięki, podczas gdy nasz zespół matematyczny równocześnie modeluje grę. Następnie zespół deweloperski składa i testuje ją. Zachęcamy wszystkich w firmie do wyrażania opinii, utrzymując politykę otwartych drzwi dla sugestii i zaangażowania w testowanie, co korzystnie wpływa na nasz zespół z różnorodnym kulturowym tłem.
Które wydanie gry było dotychczas najbardziej udane dla Mancala Gaming i co, Pana zdaniem, przyczyniło się do jej sukcesu?
Trudno wskazać tylko jedną, ponieważ każda gra rezonuje z różnymi graczami, ale chciałbym wyróżnić Majestic Wolf, Epic Tower, Buccaneer Royale i The Last Quack za ich ogólne przyjęcie i innowacyjność.
Czy może Pan opowiedzieć o jednym z najnowszych wydań, na przykład “Majestic Wolf”?
Majestic Wolf to prawdziwa gra progresywna. Posiada system jackpotu zasilanego przez wszystkich graczy, co zawsze jest atrakcyjne. Mechanika Hold and Earn dobrze rezonuje na różnych rynkach i wśród różnych grup demograficznych.
Jakie strategie stosuje Mancala Gaming, aby skutecznie promować swoje gry na tak konkurencyjnym rynku?
Nasza unikalna struktura promocji i zmiany w zarządzaniu kontami w zeszłym roku dały nam przewagę. Nasi menedżerowie kont myślą bardziej jak menedżerowie kasyn, a nasz Trigger Bonus System był kluczowy dla naszego wzrostu i przychodów naszych partnerów. Gracze stale odkrywają nasze gry na nowo, a nasz stały sukces wydawniczy umocnił rozpoznawalność marki Mancala na całym świecie.
Który tytuł Mancala Gaming, Twoim zdaniem, najbardziej rezonował z graczami i co go wyróżnia?
Trudno wskazać jeden tytuł, ale połączenie wysokiej jakości grafiki, angażującej mechaniki i podejścia skoncentrowanego na graczach sprawia, że nasze gry szeroko rezonują. Każda nowa gra, promocja i ogłoszenie są dobrze odbierane, co odzwierciedla się w naszych liczbach.
Jakie są główne cele i priorytety Mancala Gaming na nadchodzące lata?
Nasze główne cele to umocnienie pozycji na większej liczbie rynków, rozszerzenie bazy klientów oraz ciągłe doskonalenie jakości naszych gier, matematyki i designu. Po stronie biznesowej dążymy do zapewnienia lepszego i szybszego wsparcia, bardziej dostosowanych promocji i większej liczby promocji opartych na sieci.
Dziękujemy bardzo za Pana czas! Czy jest coś jeszcze, czym chciałby Pan się podzielić z naszymi czytelnikami, lub jakieś nadchodzące nowości od Mancala Gaming, na które powinni zwrócić uwagę?
Po prostu miejcie oko na Mancala Gaming; tytuły, które przygotowujemy, zapewnią godziny rozrywki dla wszystkich graczy.