Wywiad z Timurem Todua z GameBeat Studio
Witamy w krótkim wywiadzie na portalu Polskie Kasyna Online, dzisiaj będziemy mogli zadać pytania Timurowi Todua, dyrektorowi ds. klientów w GameBeat Studio. Bardzo się cieszymy, że zgodził się Pan odpowiedzieć na nasze pytania.
Poproszę Pana powiedzieć trochę o sobie, swojej historii w branży iGaming i tym, jak udało się stać częścią Gamebeat.studio?
Pracuję w branży iGaming od ponad pięciu lat. Krótko mówiąc, zacząłem pracę w programie partnerskim, skoncentrowanym na pozyskiwaniu ruchu i awansowałem ze stażysty na starszego BDM. Chciałem się dalej rozwijać w tym obszarze, dlatego przestudiowałem główny produkt iGaming – same gry. Znałem już zespół GameBeat, zanim zacząłem tam pracować.
Jak zmieniła się Pana rola w Gamebeat.studio od czasu dołączenia do firmy?
Kiedy dołączyłem do GameBeat, moim głównym celem było nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z naszymi pierwszymi klientami i partnerami. Wraz z rozwojem firmy moja rola znacznie ewoluowała. Oprócz relacji z klientami, nadzoruję strategiczne partnerstwa, zarządzam większym zespołem i odgrywam kluczową rolę w rozwoju naszej działalności i ekspansji rynkowej. Ekscytujące było obserwowanie rozwoju firmy i możliwość przyczynienia się do naszych ewoluujących strategii i sukcesu.
Jak powstało Gamebeat.studio?
GameBeat został stworzony w 2019 roku przez zespół profesjonalistów pasjonujących się hazardem. Mieli rozległe doświadczenie w branży gier i kierowali się wspólną frustracją z powodu braku kreatywności i projektowania zorientowanego na gracza w istniejących automatach do gier. Pewnego wieczoru, po omówieniu swoich wizji, postanowili zrobić odważny krok i założyć własne studio gier. Uruchomili GameBeat, aby zrewolucjonizować automaty do gier, koncentrując się na produkcie, graczu i zespole.
Jak wygląda proces tworzenia gier w Gamebeat.studio?
W GameBeat proces tworzenia gier jest wysoce oparty na współpracy i iteracyjny. Zaczyna się od sesji burzy mózgów, podczas których nasz zespół projektantów, programistów i artystów spotyka się, aby generować pomysły. Zespoły sprzedaży i marketingu sugerują popularne ustawienia i mechaniki, aby zaangażować jak najwięcej graczy i zapewnić wyjątkowe wrażenia z gry. Gdy uzgodnimy koncepcję, nasi artyści tworzą wstępne szkice i makiety, a nasi deweloperzy rozpoczynają pracę nad podstawową mechaniką. Nieustannie udoskonalamy grę poprzez playtesty i zbieranie opinii od całego zespołu. Pomaga nam to zapewnić, że gra jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale także zabawna i uczciwa. W trakcie całego procesu intensywnie koncentrujemy się na jakości i zadowoleniu graczy.
Które wydawnictwo gry odniosło dotychczas największy sukces dla Gamebeat.studio i jakie czynniki złożyły się na jego sukces?
Naszą najbardziej udaną grą w ostatnim czasie był Wolf of Wild Street. Do jej sukcesu przyczyniło się kilka kluczowych czynników. Po pierwsze, gra zawiera unikalny i wciągający motyw, który łączy dziki urok natury z fabułą słynnego filmu, tworząc charakterystyczne i wciągające doświadczenie dla graczy. Wysokiej jakości grafika i wciągająca ścieżka dźwiękowa również odegrały znaczącą rolę w przyciągnięciu graczy.
Wolf of Wild Street wprowadziło również innowacyjną mechanikę rozgrywki, w tym dynamiczne rundy bonusowe i interaktywne elementy, które sprawiły, że gracze byli zaangażowani i wracali po więcej.
Czy może Pan nam opowiedzieć o jednym ze swoich najnowszych wydawnictw – Buffalo Richard Dale?
Absolutnie! Buffalo Richard Dale to nasza najnowsza ekskluzywna gra, stworzona specjalnie dla Richard Casino. Ta gra reprezentuje współpracę, z której jesteśmy szczególnie dumni, ponieważ jest przeznaczona bezpośrednio dla zróżnicowanej bazy graczy Richard Casino.
Buffalo Richard Dale ma układ 5×4 z imponującymi 1024 sposobami na wygraną, oferując graczom wiele okazji do ekscytujących zwycięstw.
Nasza współpraca z Richard Casino nad Buffalo Richard Dale jest świadectwem tego podejścia i nieustannie szukamy nowych możliwości tworzenia wyjątkowych markowych gier, które rezonują z graczami.
Jakich strategii używa Gamebeat.studio do promowania gier?
Nasze strategie promocyjne są wieloaspektowe i ukierunkowane. Używamy kombinacji cyfrowych kampanii marketingowych, zaangażowania w mediach społecznościowych i współpracy w społeczności iGaming. Odwiedzamy również konferencje branżowe i wystawy, aby zaprezentować nasze gry i nawiązać kontakty z potencjalnymi partnerami. Ponadto oferujemy oferty promocyjne i bonusy w grach za pośrednictwem naszych kasyn partnerskich, aby przyciągnąć nowych graczy. Współpraca z naszą społecznością graczy za pośrednictwem forów i sesji opinii ma również kluczowe znaczenie, ponieważ pomaga nam budować bazę lojalnych fanów i generować pozytywne opinie.
Jakie są cele GameBeat na nadchodzące lata?
Patrząc w przyszłość, GameBeat zamierza rozszerzyć nasze portfolio o jeszcze bardziej zróżnicowane i innowacyjne gry. Badamy nowe tematy i technologie, aby poprawić wrażenia z gry. Planujemy również wzmocnić naszą obecność na rynkach wschodzących i kontynuować tworzenie strategicznych partnerstw z głównymi markami i franczyzami. Kolejnym kluczowym celem jest utrzymanie naszego zaangażowania w jakość i satysfakcję graczy poprzez ciągłe ulepszanie naszych gier w oparciu o opinie graczy. Ostatecznie chcemy być w czołówce branży iGaming, znanej z kreatywności, innowacyjności i podejścia skoncentrowanego na graczach.
Dziękujemy bardzo za wywiad! Może ma Pan coś do dodania lub przekazania naszym czytelnikom?
Dziękuję za zaproszenie! Chciałbym podziękować naszym graczom i partnerom za ich nieustające wsparcie. Wasze opinie i entuzjazm napędzają nas do dalszego przesuwania granic tego, co możemy osiągnąć. Zachęcam naszych czytelników do śledzenia naszych nadchodzących premier i innowacji. Zależy nam na dostarczaniu najlepszych możliwych wrażeń z rozgrywki. Dziękujemy!